Carti Online

Citeste online cartea "Cum am castigat o mie de dolari intr-o singura zi" - Claudiu Neacsu

Citeste online cartea de poezii "Cum am castigat o mie de dolari intr-o singura zi" scrisa de Claudiu Neacsu .


fragment:
La două săptămâni după ce m-am mutat cu chirie într-un apartament micuţ de pe Adams Street, într-o zi călduroasă de iulie, tocmai înfulecam un sandwich în localul de pe aceeaşi stradă, local care reuşise să-mi atragă de prima dată atenţia prin cei doi diavoli tasmanieni de culoare roşie, montaţi deoparte şi de alta a panoului pe care stătea scris „Hamburgao”, chiar deasupra uşii de la intrare, când îl văd intrând pe vechiul meu amic John Bethel, un tip înalt de doi metri, blond, tuns foarte scurt, îmbrăcat, ca întotdeauna, cu blugi şi un tricou mulat pe muşchii care parcă povesteau despre sutele de ore petrecute printre halterele şi ganterele din sala de forţă.

"Cum am castigat o mie de dolari intr-o singura zi" - Claudiu Neacsu




Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Carti Pdf, Carti Word, Descarca Carti, Download carti, Carti Electronice, Carti Eminescu, Carti Gratis, Carti Online Gratis, Carti Full., Descarca, Download Carti, Carti Electronice, Carti Claudiu Neacsu.

Niciun comentariu:

;