Carti Online

Citeste online cartea "Nopti Sangerande" de Ion Santea

Citeste online cartea "Nopti Sangerande" scrisa de Ion Santea .

fragment:
După câţiva ani buni de experienţă în poliţie, care îndeobşte nu înseamnă mare lucru ci, mai degrabă, o orientare generală în domeniu, m-am trezit într-o zi abordat, pe neaşteptate, de către şeful serviciului special de combatere a omorurilor. Fără prea multe ocolişuri, acesta mi-a propus să mă transfere în serviciul lui, adăugând totodată că mă urmăreşte de mai mult timp şi că nu va renunţa până nu-şi va realiza acest gând.La acea oră cunoşteam câte ceva despre dificultăţile acestui sector şi problematica complexă, dar deosebit de interesantă, cu care se confrunta. Mi-a cerut să mă gândesc la propunere şi să-i dau un răspuns - neapărat afirmativ - în timp scurt.
Decizia mi se părea greu de luat. Peste povârnişul de dificultăţi care m-ar fi aşteptatl a noul loc de muncă, aveam o rezervă mult mai personală, care-mi întârzia hotărârea.
Reuşisem, de când lucrasem în aceeaşi direcţie cu el, dar într-un serviciu ceva mai liniştit, să-l cunosc personal şi să aflu mai ales de la alţi ofiţeri - lucruri foarte rele despre caracterul şi despre firea lui. Era un om al dispoziţiei de moment, mereu supărat pe orice - pe sine, pe probleme şi, mai ales, pe subalterni. Cum eram o fire mai independentă, m-am zbuciumat luni de zile gândindu-mă dacă să accept ori nu propunerea. între timp, înţelesesem şi fondul vieţii de militar - al supunerii la ordine - şipricepusem sublinierea subtilă a consecinţelor acestei oferte, ofiţerul în cauză lăsându-mă să înţeleg că mutarea în acest serviciu putea fi realizată şi fără acordul meu. Intr-una din zilele acelea de cumpănă m-am întâlnit cu el pe culoar, m-a oprit şi m-a abordat:
-Ioane, cred că te-ai hotărât, căci a trecut atâta amar de timp şi nu mai am răbdare să aştept.

"Nopti Sangerande" de Ion Santea




Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Carti Pdf, Carti Word, Descarca Carti, Download carti, Carti Electronice, Carti Eminescu, Carti Gratis, Carti Online Gratis, Carti Full., Descarca, Download Carti, Carti Electronice, Carti Ion Santea.

Niciun comentariu:

;