Carti Online

Citeste online cartea "Asteptandu-l pe Godot" de Samuel Beckett


Citeste online cartea "Asteptandu-l pe Godot" scrisa de Samuel Beckett .

fragment
Gogo...
ESTRAGON (agasat): Ce mai vrei?
VLADIMIR: Ai citit Biblia?
ESTRAGON: Biblia... (Se gîndeşte.) Probabil că mi-am aruncat ochii prin ea.
VLADIMIR (mirat): La şcoala fără Dumnezeu?
ESTRAGON: Habar n-am dacă era cu sau fără.
VLADIMIR: Pesemne că o confunzi cu Ocna.
ESTRAGON: Se poate. îmi amintesc hărţile Ţării Sfinte-
în culori. Foarte frumoase. Marea Moartă era bleu- pal. Mi se făcea sete numai cînd mă uitam la ea. Şi-mi spuneam: acolo o să mergem să ne petrecem luna de miere. O să înotăm. O să fim fericiţi.
VLADIMIR: Ar fi trebuit să te faci poet.
ESTRAGON: Am fost. (Gest spre zdrenţele lui.) Nu se vede? Tăcere.
VLADIMIR: Ce spuneam... Cum îţi merge cu piciorul?
ESTRAGON: Se umflă.
VLADIMIR: A, da, ştiu, povestea cu tîlharii. Ţi-aduci aminte?
ESTRAGON: Nu.
VLADIMIR: Vrei să ţi-o povestesc?
ESTRAGON: Nu.
VLADIMIR: Ca să ne treacă timpul. (Pauză.) Erau doi hoţi, răstigniţi o dată cu Mîntuitorul. Şi...
ESTRAGON: Cu cine?
VLADIMIR: Cu Mîntuitorul. Doi hoţi. Se zice că unul a fost mîntuit, iar celălalt... (Caută contrariul lui mîn- tuit.)...afurisit.
ESTRAGON: Mîntuit, de ce?
VLADIMIR: De iad.
ESTRAGON: Mă duc.
Nu se mişcă din loc.

"Asteptandu-l pe Godot" de Samuel Beckett




Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Carti Pdf, Carti Word, Descarca Carti, Download carti, Carti Electronice, Carti Eminescu, Carti Gratis, Carti Online Gratis, Carti Full., Descarca, Download Carti, Carti Electronice, Carti Samuel Beckett.

Niciun comentariu:

;