Carti Online

Citeste cartea online "Dependent" de Cristi Mirea


Citeste online cartea "Dependent" scrisa de Cristi Mirea .

fragment:
Niciodată n-am crezut că o să pot face acest lucru. Nu credeam că mă voi afla în o astfel de situatie.
Chiar si astăzi când totul a trecut povestea pare ireală.
Acum m-am asezat la masă. Alături de mine se află un teanc de coli ministeriale nescrise, o călimară cu cerneală, un stilou si lumânări. Este noapte. Singurul mod de a mă compătimi este să plâng. Destule lacrimi.
Trebuie să scriu totul pe foaie. Poate asa durerea va fi mai mică. Poate că nu…
E greu. Nu credeam că fericirea poate să doară asa de tare. În general la mine totul era trecător. Orice mică romantă era uitată în maxim două săptămâni. Dar pe ea…
Cum a început totul?
Firma în care lucram se afla într-o clădire impunătoare, fiind împărtită în mai multe corpuri. Fiind o firmă de asigurări, peste tot erau biroruri. Eu lucram într-unul urias pe care îl împărteam cu opt colegi.
Era o zi în care canicula californiană te termina, iar aerul conditionat nu functiona asa cum trebuie.
Mergeam pe coridor cu niste acte de semnat la sefa mea când, pe drum chiar mi-a iesit în cale. Mai erau cu ea două femei si un bărbat. M-a oprit.
-Mike as vrea să-ti fac cunostintă cu noii nostri recruti.
Am făcut cunostintă cu ei apoi m-am adresat sefei.
-Tocmai vă aduceam aceste acte la semnat.
-Lasă-le te rog pe biroul meu. Acum nu am timp de ele deoarece sunt pe post de ghid. Le arăt birourile în care vor lucra.
-Bun venit la bord, le-am urât eu întorcându-mă si urmându-mi traseul când aud din nou vocea sefei strigând după mine.

"Dependent" de Cristi Mirea




Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Carti Pdf, Carti Word, Descarca Carti, Download carti, Carti Electronice, Carti Eminescu, Carti Gratis, Carti Online Gratis, Carti Full., Descarca, Download Carti, Carti Electronice, Carti Cristi Mirea.

Niciun comentariu:

;