Carti Online

Citeste online cartea "Trestia revoltata" de Nina Berberova


Citeste online cartea "Trestia revoltata" scrisa de Nina Berberova .

fragment:
Tăceam, de frică să nu-mi aud pro¬pria voce. Era de ajuns o privire ca să înţeleagă că nu plecam la Stockholm.
— Vreţi să faceţi o plimbare pînă la Le Bourget? mă întrebă funcţionarul în uniformă.
— Eu...
— Urcaţi, îi împiedicaţi pe ceilalţi, lă-saţi-i să treacă...
Nici astăzi nu-mi vine să cred decît pe jumătate. Oare toate astea mi s-au întîmplat cu adevărat mie? De ce mie, şi nu altcuiva? Nu cerusem nimic şi, de altfel, cine ar fi putut cere aşa ceva? M-am urcat în maşină şi l-am urmat tăcută pe Einar spre bancheta din fund. Ne-am aşezat. M-a luat în braţe; m-am lipit de umărul şi de pieptul lui lat — în ultimele nopţi îi ascultasem bătăile liniştite ale inimii.
Treptat, autobuzul se umplu. Vedeai cum hamalii pun, în grabă, valizele de¬asupra. Auzeam paşi deasupra cape¬telor noastre şi un bărbat, o umbră neagră, apăru în faţa unei ferestre şi puse o întrebare. I se răspunse în sue¬deză. Şoferul, cu o şapcă albă pe cap, făcu turul autobuzului numărînd pasa-gerii pe degete, dar nu şi pe mine. Mo¬torul se puse în mişcare, porţile se în¬chiseră. Cîţiva oameni ieşiră din sala de aşteptare fluturîndu-şi batistele. Mă strîngeam şi mai mult la pieptul lui Einar. „Nu ştiam că poţi să fii urît", am reuşit — în sfîrşit — să-i spun, cuprinsă de o dorinţă irezistibilă de a rîde. El crezu, fără îndoială, că plîngeam, căci îmi atinse pleoapele. I-am luat mîna şi i-am apăsat-o pe buzele mele. Aceste minute îmi erau dăruite. Mi se dăruia o amînare. Doar de o oră, dar acea oră era nepreţuită.


"Trestia revoltata" de Nina Berberova



Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Carti Pdf, Carti Word, Descarca Carti, Download carti, Carti Electronice, Carti Eminescu, Carti Gratis, Carti Online Gratis, Carti Full., Descarca, Download Carti, Carti Electronice, Carti Nina Berberova.

Niciun comentariu:

;