Carti Online

Citeste cartea online "Alchimia sau cautarea perfectiunii" de Omraam Mikhael Aivanhov


Citeste online cartea "Alchimia sau cautarea perfectiunii" scrisa de Omraam Mikhael Aivanhov .

fragment:
Se întâmplă câteodată să vină la mine cineva pentru a mi se plânge că nu reuşeşte să scape de un viciu care îl chinuie. Săracul de el, a încercat de sute de ori dar nici o dată nu a reuşit. Atunci îi spun: “Ei bine, dar asta e minunat, este dea dreptul formidabil! Asta dovedeşte pur şi simplu cât sunteţi de puternic!” Mă priveşte uluit şi se întreabă dacă nu cumva îmi bat joc de el. Atunci îi spun: Nu, deloc, nu râd de dumneata, dar pur şi simplu dumneata nu-ţi dai seama de propria forţă. Dar care forţă? Eu nu reuşesc niciodată, sunt mereu victimă şi asta este o dovadă că sunt slab. Ba nu, nu gândeşti corect. Să analizăm cum sau petrecut lucrurile şi ai să înţelegi că nu glumesc deloc. Cine a format viciul acesta?... Dumneata. La început el na fost mai mare ca un bulgăre de zăpadă pe care-l puteai ţine în palmă. Dar jucându-te mereu cu el, adăugându-i puţină zăpadă, distrându-te să-l
rostogoleşti, săl împingi, a tot crescut până a ajuns cât un munte care acum nu te mai lasă să treci mai departe. La început şi viciul de care te plângi nu a fost decât un mic gând, dar l-ai întreţinut, l-ai alimentat, l-ai “rostogolit” şi acum te simţi strivit de el. Ei bine, eu mă minunez de forţa dumitale, dumneata ţi-ai construit acest viciu, eşti tatăl lui, este fiul dumitale şi este atât de zdravăn că nu mai reuşeşti să-l pui la pământ. De ce nu te bucuri?

"Alchimia sau cautarea perfectiunii" de Omraam Mikhael Aivanhov




Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Carti Pdf, Carti Word, Descarca Carti, Download carti, Carti Electronice, Carti Eminescu, Carti Gratis, Carti Online Gratis, Carti Full., Descarca, Download Carti, Carti Electronice, Carti Mikhael Aivanhov.

Niciun comentariu:

;